PRZELEWEM
Należność wynikającą z wartości zamówienia, powiększoną o koszt wysyłki (od 15 zł do 20 zł – zależnie od przedmiotu zamówienia) należy przelać na nasze konto:
BANK: BRE Bank S.A. Wydział Bankowości Elektronicznej mBank
konto: 50 1140 2004 0000 3002 3819 8677
Grupa Fedrus Piotr Kaczmrek
ul.Mokotowska 21/3
00-560 Warszawa
Na płatność od Państwa czekamy przez 5 dni po tym czasie zamówienie jest anulowane.
Paczki po zaksięgowaniu u nas wpłaty wysyłane są w cyklu PRIORYTETOWYM.
Prosimy jednocześnie o podanie # numeru zamówienia lub imienia, nazwiska oraz treści zamówienia.
Zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłamy na nasz koszt za pośrednictwem Poczty Polskiej po wcześniejszym zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
W przypadku niejasności prosimy o kontakt mailowy: sklep@hamsky.pl lub telefoniczny pod numerem 508 058 527.
ZA POBRANIEM
Należność wynikającą z wartości zamówienia, powiększoną o koszt wysyłki (20 PLN).
To najprostsza i najczęściej stosowana forma płatności. Zamówiony przez Państwa towar dostarcza w naszym imieniu listonosz pod wskazany przez Państwa adres i to jemu zapłacicie Państwo za przesyłkę. Jeżeli niezastanie Państwa pod wskazanym adresem pozostawi awizo, z którym udacie się Państwo do wskazanego Urzędu Pocztowego, gdzie należy zapłacić i odebrać przesyłkę.
Paczki pobraniowe wysyłane są w cyklu EKONOMICZNYM.
ODBIÓR OSOBISTY / Hamsky stacjonarnie
Zapraszamy do naszego punktu odbioru – ul. Puszczyka 1 na warszawskim Ursynowie, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.